hajj !

Hallå ! det var ett tag sedan vi bloggade och det är ju ganska sorgligt buhu, men jag tänkte iallafall ta och berätta om en rolig helg med boråsbrottarklubb. Eftersom det snart är sommar så hade bbk en liten avslutning ute på Hindås där vi fick pröva på att paddla kajak, jag hade absolut ingen tanke på att någon skulle ramla i men det gjorde det  . . en efter en, första personen som åkte ner i vattnet med kläder och allt på var ju Moso biffen, då kunde man inte hålla sig för skratt

här har vi en bild efter han ramlat i


Vi sov över en natt och då låg vi i stora millitärtält som såg ut som indiantält, utom murray som sov i en släpvagn haha. Tror att nästan alla frös under natten, eller alla utom emma som hade gryyym sovsäck! Malin hade tydligen försökt ligga nära mig för att få värme medans jag pöttat bort henne haha stackarn, jag trodde väll att det var en myra

...
Vi hade det väldigt kul fast det var kallt och regnade nästa dag, vi åt god mat och paddlade riktigt bra! grymma brottare är vi allihopa, nu väntas bara alla sommarträningar :) på onsdagar har tränarna bestämt för utomhusträningar, får se vad det blir för typ av träning då! 

annars får ni ha det så bra sålänge! Här får ni några bilder från "hajken"







- isabell


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bbkwrestlerss

Vi är 3 tjejer vid åldern 17,18,21 som precis har börjat blogga! Vi brottas fristil i Borås brottarklubb så här skriver vi mycket om träning, tävlingar och annat kul inom brottning och lite annat som händer utanför. Vi alla går i skolan, Malin studerar sjuksköterska på högskolan och isabell och tatiana går på gymnasiet. Vi lärde känna varandra inom brottningen och är nu väldigt nära och kära vänner ! Vi lever nu livet och inget kan stoppa oss

RSS 2.0