29/5

Hej allesammans :D

Synd att det börjar bli kallt nu:/ det som har varit så fint väder! Igår på utomhusträningen var vi ett stort gäng, det var även en hel del mygg! usch hatar det, men lyckades att inte bli biten som tur va hihi. Idag känner jag inte av någon träningsvärk som första gången vi började med utomhusträning, jag brukar annars få riktig värk i vaderna men idag mår kroppen bra!

I söndags åkte jag ner till hässletorg, de hade satt upp en brottarmatte utomhus för uppvisning av brottning så att människor kunde se.. jag och tatiana brottades lite med varandra, vi började med lite teknik som uppvärmning och sen körde riktig match. Jag måste säga att Det är en hel annan känsla att brottas utomhus än inomhus, och så hade vi så fint väder med så det var riktigt skönt. Hoppas vi kan brottas utomhus fler gånger :D

Ska strax ner till klubben för möte om sommarjobbet, tror det blir jag och tatiana som kommer jobba med varandra. mohaha det kommer gå riktigt bra! känner det på mig

Bilder från söndagen! Alla små killar var där med, tränarna också :)





PS PS PS NÄSTA VECKA PÅ TORSDAG ÄR DET SOMMARLOV !


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bbkwrestlerss

Vi är 3 tjejer vid åldern 17,18,21 som precis har börjat blogga! Vi brottas fristil i Borås brottarklubb så här skriver vi mycket om träning, tävlingar och annat kul inom brottning och lite annat som händer utanför. Vi alla går i skolan, Malin studerar sjuksköterska på högskolan och isabell och tatiana går på gymnasiet. Vi lärde känna varandra inom brottningen och är nu väldigt nära och kära vänner ! Vi lever nu livet och inget kan stoppa oss

RSS 2.0