Brottning

Hejsan! Nu var det säkert 100 årsedan vi la upp ett inlägg haha dom senaste veckorna har jag inte haft någon internet hemma, och sen har det varit mycket i skolan också.. håller på att sy och göra en hel del kläder och det tar tid:)! Jag tänkte lägga upp ett par bilder från en tävling i västerås, vi var nog 10 brottare och ledare som åkte upp, det var en två dagarstävling så vi åkte ner på fredan och kom hem på söndagen! Det var en stor tävling, och var brottarklubbar från andra länder också som USA, frankrike, tyskland, danmark osv.. Tatiana och Lisa tog bronsmedalj, dom små gick jätte bra matcher.. vi har både vunnit och förlorat matcher, för 2 stycken små pojkar var det första gången de var med på denna tävlingen.. en av dom är pojken på den första bilden, han slutade på fjärde plats och gjorde jätte fina matcher, alla kämpade på bra!

 
Världens roligaste bild ( iallafall vad jag och ida tycker) ^
       Finn ett fel (ledtråd : röd tröja)
 
Det var  längesen jag tränade, men tänkte faktiskt gå och pröva judo idag haha vi får se hur det går... och om 2 veckor åker jag till thailand, då ska jag testa på thai boxning som varit min favorit sport sen jag var liten, men har aldrig vågat börja..
 
Ha det gött sålänge
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
nathalie

Hej där :)

Vad har du för planer inför nyår ?

kram

2012-11-28 @ 00:13:52
URL: http://rasmusmamma.vimedbarn.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bbkwrestlerss

Vi är 3 tjejer vid åldern 17,18,21 som precis har börjat blogga! Vi brottas fristil i Borås brottarklubb så här skriver vi mycket om träning, tävlingar och annat kul inom brottning och lite annat som händer utanför. Vi alla går i skolan, Malin studerar sjuksköterska på högskolan och isabell och tatiana går på gymnasiet. Vi lärde känna varandra inom brottningen och är nu väldigt nära och kära vänner ! Vi lever nu livet och inget kan stoppa oss

RSS 2.0