torsdagsträning med stig

Malin slår kyrss på Stig

Hallå isabell här:)

Då var man hemma från torsdagsträningen då vi bara är tjejer som brottas blandat med små och stora! Inte för att vi är så stora då men om man jämför med dom små så blir vi dom stora! Men iallafall alla körde på bra, kan väll ekänna att jag var lite slö men det tar jag igen på nästa veckas träningar! Annars var det lika kul att komma ner till klubben. Vid slutet körde vi lite "lekar" en grej  var att slå krysstag på dockan stig som ni kan se ovanför. Malin och de andra tjejerna var grymma utom jag som inte ens fick över han fast jag var nära! Ne nu ska jag inte säga för mycket:) Det kanske kommer upp en videofilm med malin när hon slår ett par kryss så ni kan få se hur det ser ut.

så det var allt för mig!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bbkwrestlerss

Vi är 3 tjejer vid åldern 17,18,21 som precis har börjat blogga! Vi brottas fristil i Borås brottarklubb så här skriver vi mycket om träning, tävlingar och annat kul inom brottning och lite annat som händer utanför. Vi alla går i skolan, Malin studerar sjuksköterska på högskolan och isabell och tatiana går på gymnasiet. Vi lärde känna varandra inom brottningen och är nu väldigt nära och kära vänner ! Vi lever nu livet och inget kan stoppa oss

RSS 2.0