äntligen helg

Höll på att ladda upp en massa bilder från västerås men så råka jag trycka på en knapp så allt försvann :( Orkar faktis inte göra om det, blir suur när sånt händer haha

Just nu praktiserar jag på ett ställe där de säljer bröpllopsklänningar, bal-och festklänningar som jag ska göra 3 veckor till.. riktigt kul är det! synd bara att jag är så trött när jag kommer ner till träningarna men är iallafall glad över att jag hinner precis komma hem tills träningen börjar:)

Första helgen i December, om jag tänker rätt.. så mycket som lilla ida på brottningen har tjatat om det borde jag komma ihåg.. iallafall! första helgen i december är det brottarläger på hemmaplan:) bara tjejer,vilket kommer bli kul! berättar Mer om det senare(:


Ida till vänster



Kommentarer
tusse

Du får gärna vara med i dagens blogg hos mig om du vill! :D



Förlåt om du inte gillar sånnahär kommentarer!

2011-12-07 @ 21:11:28
URL: http://tussex.blogg.se/
Anonym

Nu börjar juleafton närma sig allt mer, vad är det bästa du vet med julafton? :) Kraaam

2011-12-08 @ 19:43:03
Claudia

allt bra? :)

2011-12-10 @ 10:04:56
URL: http://alwaysclaudia.blogg.se/
Anonym

claudia: Allt är super bra! tack som frågar:)

tusse: Ja, ska checka in det senare tack:)



det bästa jag vet med JULAFTON är tomten, maten, presenterna! ALLT rättare sagt!;)

2011-12-11 @ 21:46:08


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bbkwrestlerss

Vi är 3 tjejer vid åldern 17,18,21 som precis har börjat blogga! Vi brottas fristil i Borås brottarklubb så här skriver vi mycket om träning, tävlingar och annat kul inom brottning och lite annat som händer utanför. Vi alla går i skolan, Malin studerar sjuksköterska på högskolan och isabell och tatiana går på gymnasiet. Vi lärde känna varandra inom brottningen och är nu väldigt nära och kära vänner ! Vi lever nu livet och inget kan stoppa oss

RSS 2.0