äntligen fredag

Hallåaåa isabell här !

Då var det exakt en vecka sedan man bloggade, har faktis haft en väldigt rolig vecka! Tränade alla 3 dagarna och det är jag väldigt glad för (; det har varit lite jobbigt eftersom man precis börjat komma igång igen.. nästa vecka kanske jag inte känner mig lika död på träningarna längre vem vet! Vi får se hihi

I onsdags hände det iallafall en ganska rolig grej, en av pojkarna från den lilla gruppen blev inlåst i toaletten som är inne i omklädningsrummet haha, som tur var mådde han bra där inne i toan (; Vaktmästarna fick komma och såga upp dörren, jag tänkte först spela in det eftersom jag tyckte det var så kul men ne så dum är jag inte, tog istället en bild : )

Här är den, hann precis ta en när han blev befriad!


Kommer fler bilder nästa gång ! Ha det bra sålänge !



Kommentarer
Sara

Härlig blogg :)

2011-09-09 @ 23:30:00
URL: http://anywhereyouare.devote.se
steffi

var gärna med i dagens blogg :)



http://shoppahollys.blogg.se/2011/september/dagens-blogg.html#comment

2011-09-12 @ 18:12:14
URL: http://shoppahollys.blogg.se/
Anonym

tack :)

2011-09-14 @ 21:26:02
Anonym

tack :)

2011-09-14 @ 21:26:14


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bbkwrestlerss

Vi är 3 tjejer vid åldern 17,18,21 som precis har börjat blogga! Vi brottas fristil i Borås brottarklubb så här skriver vi mycket om träning, tävlingar och annat kul inom brottning och lite annat som händer utanför. Vi alla går i skolan, Malin studerar sjuksköterska på högskolan och isabell och tatiana går på gymnasiet. Vi lärde känna varandra inom brottningen och är nu väldigt nära och kära vänner ! Vi lever nu livet och inget kan stoppa oss

RSS 2.0