heja bamse starkast är vår bamse

HEJ!

IDAG TROR JAG VI ALLA I BKK HAR HAFT EN BRA DAG MED EN BRA AVSLUTAD TRÄNING TILLSAMMANS!

Idag är det måndag, efter man kom hem från en lång skoldag var det inte alls långt kvar tills man skulle ner till klubben. I helgen var det ca 6 tjejer (orkar inte räkna just nu är för trött) som var nere i hästveda och tävlade, det gick bra för alla ! Det blev ett par guldmedaljer och silvermedaljer - väldigt bra kämpat, så duktiga är dom:) och denna helgen är det en tävling igen fast i falkenberg, många har sagt ja och vill åka ner men själv är jag lite osäker :/ vill samtidigt som jag fegar ur hehe men vi får se.. ska tänka igenom det mer imon om jag hänger på och tävlar för det var ju faktis ett tag sedan man gjorde det : ]


Vi tog lite bilder efter träningen !







så nu måste jag sova, är ju redan påväg att somna
had det bäst/isabell



Kommentarer
stephnie

har lottat ut tre vinnare av dagens blogg nu, kika in och kolla om det var du. Om inte, var gärna med igen.



http://shoppahollys.blogg.se/2011/september/dagens-blogg-vinnare.html#comment

2011-09-21 @ 19:18:06
URL: http://shoppahollys.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bbkwrestlerss

Vi är 3 tjejer vid åldern 17,18,21 som precis har börjat blogga! Vi brottas fristil i Borås brottarklubb så här skriver vi mycket om träning, tävlingar och annat kul inom brottning och lite annat som händer utanför. Vi alla går i skolan, Malin studerar sjuksköterska på högskolan och isabell och tatiana går på gymnasiet. Vi lärde känna varandra inom brottningen och är nu väldigt nära och kära vänner ! Vi lever nu livet och inget kan stoppa oss

RSS 2.0