DET ÄR DAGS FÖR FREDAGSMYS!

HEJ ALLA MÄNNISKOR DÄR UTE ISABELL HÄR!

Nu måste vi ta och börja blogga igen så idag börjar jag skriva ett långt inlägg om vad som har hänt de senaste veckorna efter det härliga sommarlovet som tyvär är över nu! Nu väntas det iallafall hårda träningspass mot förväntansfulla tävlingar! ´

Själv har jag segat lite med träningen, hände väll några gånger när jag var hemma att jag tog mig ut och sprang ett par varv då jag iallafall orkar att springa! När vi springer med klubben så orkar jag knappt! blir jag helt slut efter 2 minuter eftersom dom springer som riktiga HÄSTAR:(

MEN IGÅR! På torsdagsträningen/tjejträningen tränade vi på för fullt, var mer röd än felix tomatketchup i ansiktet .. Vid slutet körde vi 2 eller 1 minuts matcher sen direkt efter 1minut igen då vi sprang fullt fram och tillbaka, tror jag orkade springa SNABBT en gång då man blev jagad av tränaren murray .. 
!släppte ej förbi han:D! Sedan som avslut körde vi doppboll som vi älskar(: efter denna träningen insåg jag att man hade saknat brottningen efter alla träningar som jag har missat. Har dock riktigt ont i kroppen idag! träningsvärken känns mest i bena och ryggen: ( = svårt att gå

Nemen detta får räcka för ikväll:) På söndag drar iallafall tjejerna ner till träningsläger i jönköping om jag inte har fel! Där dom säkert får ett hårt brottarpass:)

Bjuder på lite bilder från igår:)










Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bbkwrestlerss

Vi är 3 tjejer vid åldern 17,18,21 som precis har börjat blogga! Vi brottas fristil i Borås brottarklubb så här skriver vi mycket om träning, tävlingar och annat kul inom brottning och lite annat som händer utanför. Vi alla går i skolan, Malin studerar sjuksköterska på högskolan och isabell och tatiana går på gymnasiet. Vi lärde känna varandra inom brottningen och är nu väldigt nära och kära vänner ! Vi lever nu livet och inget kan stoppa oss

RSS 2.0