2/7

tjooooo !







Vi tog massa bilder efter träningen med min mobil, det saknas en tjej som var med och tränade men annars var detta alla tjejer som var med idag! Vi började med att springa en runda runt Borås, fick håll direkt! I revbenen.. tyckte det var jätte märkligt men jag sprang enda tills det tog slut i benen då jag och Maria powerwalkade sista biten hemåt mot klubben:) Efter det så brottades vi, men vi brottades mest för våran klubbkompis Lisa som ska till EM snart! Kommer inte riktigt ihåg vart det var men har en gissning på att den skulle vara i Polen:)

Nu ska jag ta det lungt sista timmarna av kvällen! Men blir nog uppe länge hihi det är ju sommarlov(:


ps. Igår var det exakt 1 månad kvar tills min födelsedag!yeay



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bbkwrestlerss

Vi är 3 tjejer vid åldern 17,18,21 som precis har börjat blogga! Vi brottas fristil i Borås brottarklubb så här skriver vi mycket om träning, tävlingar och annat kul inom brottning och lite annat som händer utanför. Vi alla går i skolan, Malin studerar sjuksköterska på högskolan och isabell och tatiana går på gymnasiet. Vi lärde känna varandra inom brottningen och är nu väldigt nära och kära vänner ! Vi lever nu livet och inget kan stoppa oss

RSS 2.0