Träningsläger i Huskvarna

Malin här:D
I helgen var jag på träningsläger i Huskvarna. Det blev bara jag från Borås som följde med. Murray var tränare. I min grupp så var vi ungefär 17 tjejer som kom från Göteborg, Huskvarna, helsingborg mm. Det var två pass på lördagen. Då var det mest teknik. Murray kan verkligen massa grepp från alla möjliga sitationer. Han är verkligen jätteduktig, det är liksom grepp man har användning av. Det var skitkul att umgås med tjejerna på lägret med vi hade väldigt roligt. På söndagen hade vi matchpass. Det var jobbigt men jag börjar få upp mitt flås nu.



Kommentarer
andrea pettersson från borås bk

hej malin du är jätte duktig i brottning det är tatiana och maria och issabel med men jag gillar inte att träna med er för att jjag känner mig nere eller så här om du fattar jag lyckas lixom aldrig att vinna eller ngt det e väldigt tråkigt inget illa ment men jag vill också vara med i bloggen ;) haha ;D nee jag skoja men det hade varit kul :D mi har en riktigt bra blogg :D

2011-02-22 @ 18:09:07
Anonym

vi vet att du är mindre än oss och vi vill inte att du ska känna dig typ av "nere" bara för att du tycker att du inte lyckas vinna över oss, såklart du kommer lyckas göra det duuu vill så småningom, vi lär oss med tiden ; ) Du har säkert bättre chans med dom i din egna storlek än mot oss som är har hållt på längre

2011-02-22 @ 20:34:09


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bbkwrestlerss

Vi är 3 tjejer vid åldern 17,18,21 som precis har börjat blogga! Vi brottas fristil i Borås brottarklubb så här skriver vi mycket om träning, tävlingar och annat kul inom brottning och lite annat som händer utanför. Vi alla går i skolan, Malin studerar sjuksköterska på högskolan och isabell och tatiana går på gymnasiet. Vi lärde känna varandra inom brottningen och är nu väldigt nära och kära vänner ! Vi lever nu livet och inget kan stoppa oss

RSS 2.0