Brottning är sjukt kul

Malin hääär;)


Idag var det Issa, Lisa, Maria och jag som var tjejer på träningen. Vi körde fotboll som vanligt som uppvärmining. Sen hade vi staffetter, Sedan massa matcher. Det gick faktiskt riktigt bra på träningen idag för mig. Jag börjar få upp flåset igen, och jag fick in några riktigt bra dyk. Murray och jag pratade lite om när jag ska börja tävla, vilken tävling jag ska välja nu framöver. Det blir nu snart iallafall! Jag har haft ett uppehåll på ett år ungefär för de som inte vet. Ska bli nervöst att börja tävla igen men jag är så sugen!

Vi retade Maria idag, haha hon har fått blomkålsöra och det syns rätt bra! Coolt tycker jag det är;) Undra om hon får köra med öronskydd nu det är ju verkligen skitsnyggt..noot:P

Vi tjejer i klubben + Lisa då, Maria har kom på att  vi ska ha en tjejkväll och laga mat och bowla! Det är kul att man har träningskompisar man trivs ihop så bra med!

Ja det var allt för mig då för denna gång

PUSSOKRAM



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bbkwrestlerss

Vi är 3 tjejer vid åldern 17,18,21 som precis har börjat blogga! Vi brottas fristil i Borås brottarklubb så här skriver vi mycket om träning, tävlingar och annat kul inom brottning och lite annat som händer utanför. Vi alla går i skolan, Malin studerar sjuksköterska på högskolan och isabell och tatiana går på gymnasiet. Vi lärde känna varandra inom brottningen och är nu väldigt nära och kära vänner ! Vi lever nu livet och inget kan stoppa oss

RSS 2.0