isabell bloggar

Hej allt folk !  Tänkte snabbt skriva en liten bit om mina söta & underbara tjejer Malin & Tatiana! Detta är första gången som jag bloggar, värsta häftigt! okej men nu tillbaka till ämnet, det finns inget bättre än att komma ner till brottningen och åka på ett kast utav dem. Man kan alltid skratta med dom oavsett vad. 3 gånger i veckan har vi träning blandat med svett och skratt, detta blev inte så långt men om ett tag kommer ni förstå vad jag menar så säger hej då sålänge!    - isabell

Hej allt folk !
Tänkte snabbt skriva en liten bit om mina söta & underbara tjejer Malin & Tatiana! Detta är första gången som jag bloggar, värsta häftigt! okej men nu tillbaka till ämnet, det finns inget bättre än att komma ner till brottningen och åka på ett kast utav dem. Man kan alltid skratta med dom oavsett vad. 3 gånger i veckan har vi träning blandat med svett och skratt, detta blev inte så långt men om ett tag kommer ni förstå vad jag menar så säger hej då sålänge!

- isabell



Kommentarer
linn

Vad häftigt med tjejer som brottas! det skulle finnas fler tjejer som höll på med sådant här!

2010-11-09 @ 19:47:07
Emmy:)

Jag förstår dig pricis Isabell:) det är jätte härligt med brottning:D

Kul med en blogg om brotning, försten, det gillar jag!!fint:D

2010-11-10 @ 13:14:55
Brottare

finns inget bättre än Brottning <3

2011-02-22 @ 12:07:27
Brottare

Finns inget bättre än brottning

2011-02-22 @ 12:09:43


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bbkwrestlerss

Vi är 3 tjejer vid åldern 17,18,21 som precis har börjat blogga! Vi brottas fristil i Borås brottarklubb så här skriver vi mycket om träning, tävlingar och annat kul inom brottning och lite annat som händer utanför. Vi alla går i skolan, Malin studerar sjuksköterska på högskolan och isabell och tatiana går på gymnasiet. Vi lärde känna varandra inom brottningen och är nu väldigt nära och kära vänner ! Vi lever nu livet och inget kan stoppa oss

RSS 2.0