Ny design

Under denna veckan har jag försökt att fixa en snygg design till våran blogg, har tagit hjälp från youtube men med den hjälpen kom jag bara halvägs. Tills idag då jag fick hjälp av en kompis som hade en bra sida där det stod hur man gjorde ! visst känner man sig lite osmart men jag klarade det iallafall,

vad tycker ni än sålänge då? är det fint :D? jag tycker iallafall det blev snyggggt, tjejerna har inte sätt det på bloggen än men ska säga till dem så fort de kommer hem!


Senare ikväll blir det iallafall brottning !
/ isabell



Kommentarer
Linda

Och den kompisen var JAAAGG!! hihi;)

2011-03-24 @ 18:54:29
URL: http://lindylicious.blogg.se/
Petra Bolund

Hej! vad kul din blogg verkar! kommer verkligen att läsa på din blogg lite mer. =) Ha en trevlig helg (:

2011-06-27 @ 16:15:46
URL: http://jade.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bbkwrestlerss

Vi är 3 tjejer vid åldern 17,18,21 som precis har börjat blogga! Vi brottas fristil i Borås brottarklubb så här skriver vi mycket om träning, tävlingar och annat kul inom brottning och lite annat som händer utanför. Vi alla går i skolan, Malin studerar sjuksköterska på högskolan och isabell och tatiana går på gymnasiet. Vi lärde känna varandra inom brottningen och är nu väldigt nära och kära vänner ! Vi lever nu livet och inget kan stoppa oss

RSS 2.0