Malin hääär!

Heej! Det var ett tag sen jag bloggade här nu så jag tänkte det var på tiden! Jag kom precis hem från träningen, det är rätt sent jag vet. Vi tjejer brukar jämt sitta och babbla en massa efter träningen och även innan. Vi har alltid massa vi måste prata om och ta upp. Det brukar vara så att även om jag är på dåligt humör innan jag kommer på träningen så har det alltid blivit bättre efteråt när jag lämnat hallen. Jag tycker att träna är riktigt kul just nu och tjejerna och alla där gör det så mycket roligare! :D



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bbkwrestlerss

Vi är 3 tjejer vid åldern 17,18,21 som precis har börjat blogga! Vi brottas fristil i Borås brottarklubb så här skriver vi mycket om träning, tävlingar och annat kul inom brottning och lite annat som händer utanför. Vi alla går i skolan, Malin studerar sjuksköterska på högskolan och isabell och tatiana går på gymnasiet. Vi lärde känna varandra inom brottningen och är nu väldigt nära och kära vänner ! Vi lever nu livet och inget kan stoppa oss

RSS 2.0