hej isabell här

Då har man gått och blivit krasslig! Skyller på Lisa som var förskyld förra veckan och som fortfarande nog är det;D Hoppas det går över snart, vem orkar va sjuk liksom! Igår var det träning och jag tränade på helt okej, får egentligen inte brottas för mycket pga min nacke (enligt sjukgymnasten) men glömde helt bort det;d Min hand mår inte heller så bra, kanske dags att kolla upp det snart .. och blåmärken är altid gött att ha! Menmen jag gnäller inte :D Det är ju alltid kul att komma ner och träffa tjejerna(: och alla andra såklart(;!


Lisa och jag



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bbkwrestlerss

Vi är 3 tjejer vid åldern 17,18,21 som precis har börjat blogga! Vi brottas fristil i Borås brottarklubb så här skriver vi mycket om träning, tävlingar och annat kul inom brottning och lite annat som händer utanför. Vi alla går i skolan, Malin studerar sjuksköterska på högskolan och isabell och tatiana går på gymnasiet. Vi lärde känna varandra inom brottningen och är nu väldigt nära och kära vänner ! Vi lever nu livet och inget kan stoppa oss

RSS 2.0