HEJ:D

Nu va det väldigt längesen jag bloggade! Jag har inte varit hemma så mycket, trallat runt i Göteborg och stannat hos min syster och systerdotter!

Tror det var två veckor sedan jag tränade och då hade vi fyspass utomhus i REGN! Det regnade sååå mycket men det var bara skönt:) Vi var på annelundsparken där det bland annat finns lekparker som jag tycker är kul hihi, om vi drar upp dit nästa träning tänker jag passa på och åka lite rutchekana;)

Måste bara säga FYYYY va bra spanien är som tog hem segern i fotboll! 4-0 mot italien, efter andra målet kunde jag slappna av lite^^ men annars satt jag med korsta fingrar och hejade för fullt haha

Har inte så mycket mer att skriva! Imorgon är det brottning som gäller, hoppas vi blir många:) Det är alltid kul!


en gammal bild på malin o mig! Så glad man var  haha



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bbkwrestlerss

Vi är 3 tjejer vid åldern 17,18,21 som precis har börjat blogga! Vi brottas fristil i Borås brottarklubb så här skriver vi mycket om träning, tävlingar och annat kul inom brottning och lite annat som händer utanför. Vi alla går i skolan, Malin studerar sjuksköterska på högskolan och isabell och tatiana går på gymnasiet. Vi lärde känna varandra inom brottningen och är nu väldigt nära och kära vänner ! Vi lever nu livet och inget kan stoppa oss

RSS 2.0