hejsan

I måndags började mitt sommarjobb med borås sommarbrottarskola! I måndags var vi 6 barn och 4 ledare som åkte till Bovik för att övernatta, jag hade inte svarat när min ledare hade ringt mig under helgen så jag visste inte att vi skulle dit men det gick bra endå hihiDet fanns en sjö där vi bodde så barnen badade och nästa dag hyrde vi kanoter och sedan badade vi ännu mera! Vi hade tur med vädret:) och det var väldigt kul:)
 
Idag så gick vi in till skolans idrottshall och lekte, jag brottades lite med en kille och så spelade vi basket och gjorde andra lekar. Barnen lärde oss en ny lek som hette zone, den var rolig för kunde inte sluta skratta haha
 
Annars har jag inte gjort så mycket denna veckan förutom att jobba med barnen, har nog inte tränat brottning på 2 veckor men ska börja igen när lovet är slut :)

Nu måste jag gå, ska ut i det fina vädret hihi
Bjuder på bilder från bovik och idag!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bbkwrestlerss

Vi är 3 tjejer vid åldern 17,18,21 som precis har börjat blogga! Vi brottas fristil i Borås brottarklubb så här skriver vi mycket om träning, tävlingar och annat kul inom brottning och lite annat som händer utanför. Vi alla går i skolan, Malin studerar sjuksköterska på högskolan och isabell och tatiana går på gymnasiet. Vi lärde känna varandra inom brottningen och är nu väldigt nära och kära vänner ! Vi lever nu livet och inget kan stoppa oss

RSS 2.0